Livrare rapidă și sigură

Info

Informatiile Companiei

Sediu: GS Group d.o.o.

Responsabil pentru înregistrare: AJPES (Cesta v Kleče 12, 1000 Ljubljana)

Număr fiscal: SI96440627

Contribuabil: DA

Număr de înregistrare: 8065632000

E-mail: ro@sweetbuy.top

Condiții de afaceri

GS Group d.o.o. și clienții prin magazinul nostru online top.sweetbuy.ro

Cumpărătorul poate fi persoană fizică sau juridică, ținând cont de informațiile furnizate în momentul atribuirii contractului. Cumpărătorul, care este o persoană fizică care achiziționează sau utilizează produse și servicii în alte scopuri decât activitatea sa profesională sau profitabilă, este supus legislației privind protecția consumatorilor. În acele cazuri în care o persoană fizică sau juridică care desfășoară o activitate generatoare de venituri de dragul magazinului online top.sweetbuy.ro, indiferent de forma sa juridică, prevederile legii privind protecția consumatorilor intră sub incidența acelor prevederi numai în în cazul în care este definit în mod specific în legea menționată,

Vă recomandăm să citiți cu atenție termenii și condițiile generale înainte de a utiliza magazinul online top.sweetbuy.ro. Clientul este obligat de termenii și condițiile generale valabile la momentul achiziției (livrarea comenzii online).

La atribuirea contractului, utilizatorul este întotdeauna avertizat cu privire la condițiile generale de afaceri și își confirmă cunoștințele despre achiziția contractului.

Încheierea contractului

Când GS Group d.o.o. trimite clientului primul mesaj electronic de confirmare a comenzii tale. Din acest moment, toate prețurile și celelalte condiții sunt fixe și se aplică pentru GS ​​Group d.o.o. ca client.

Contractul de cumpărare (adică primul mesaj electronic al stării comenzii) este stocat electronic de către GS Group d.o.o. iar e-mailurile sunt disponibile pentru clienți.

Valută

Prețurile sunt date în RON. Contribuabilii sunt obligați să-și indice numărul fiscal după înregistrare. GS Group d.o.o. încearcă să se asigure că datele magazinului online top.sweetbuy.ro sunt actualizate și corecte. Cu toate acestea, livrarea sau prețul se modifică atât de repede încât GS Group d.o.o. Uneori nu reușim să corectăm datele de pe site-uri web. În acest caz, GS Group d.o.o. a notificat clientul cu privire la modificări și i-a permis să anuleze contractul sau să înlocuiască articolul comandat.

Costuri si timpi de livrare

Toate comenzile sunt gratuite!

Costul de ambalare și expediere a mărfurilor este gratuit pentru toate comenzile.

Serviciul nostru de livrare este Fan Courier.

Bunurile comandate din magazinul online top.sweetbuy.ro vor fi livrate în termen de 2-4 zile. De regulă, articolele comandate sunt expediate în aceeași zi.

Excepțiile sunt mai mari. În acest caz, termenul limită de expediere a mărfii va fi aranjat telefonic (apelați ).

În cazul oricărei probleme sau posibile întrebări, vă stăm la dispoziție:

e-mail: ro@sweetbuy.top

Telefon:

Adresa de plată care urmează să fie trimisă: Fan Courier va livra produsele comandate la adresa dumneavoastră de livrare.

Livrarea se face în mare parte dimineața. În cazul în care nu puteți primi transportul în timpul de livrare, GLS va lăsa expedierea la locație în baza acordului de ofertă, dacă plata se face la livrare.

Atenție: aceste condiții și costuri de transport sunt valabile pe teritoriul Romania.

Metode de plata

Magazinul online top.sweetbuy.ro oferă următoarele metode de plată:

Transfer bancar

După livrarea produselor, plata este transferată în conturile noastre de afaceri.

Date: GS Group d.o.o. TRR: SI56 6100 0001 7947 966 SWIFT: HDELSI22 Referință: 00 Număr comandă

Plata ramburs la livrare

Livrarea se plătește cu numerar sau cu cardul

Carduri de plată

Plata este posibilă prin Mastercard, VISA,

PAY PAL

Puteți plăti și cu serviciul Pay Pal, unde vom primi o comandă după primirea sumei.

Procedura de achizitie

coș, din care îl putem schimba oricând și îl putem scoate în orice moment. Cauți produse conform categoriilor enumerate mai sus. Dacă doriți să comandați, faceți clic pe opțiunea „Comandă cu obligație de plată” pentru a comanda bunurile. Vă vom trimite un e-mail sau vă vom suna (alegerea dvs.) în termen de 24 de ore pentru a vă confirma comanda.

Deci, procesul de comandă a produselor:

cumpăra (comanda) produsul

confirmarea comenzii

În cazul oricărei probleme sau posibile întrebări, vă stăm la dispoziție:

e-mail: ro@sweetbuy.top

Telefon:

Anularea și returnarea mărfurilor

Contractele încheiate de la coastă, consumatorul conform legii care reglementează protecția consumatorului, dreptul de a în termen de 14 zile de la primirea produsului cu intenția certă de a anula contractul fără motivul de stat al deciziei.

Cumpărătorul mărfurilor comandate online top.sweetbuy.ro în conformitate cu legea menționată are dreptul ca în termen de 14 zile de la primirea produsului către companie să comunice prin e-mail: ro@sweetbuy.top sau tel: să se retragă de la contractul fără a fi nevoie să vă justificați decizia.

Singurul cost pentru anulare pentru cumpărător este costul direct de returnare a mărfurilor.

Vă rugăm să notificați ro@sweetbuy.top această adresă de e-mail dorită în scris.

Bunurile trebuie returnate vânzătorului în cel mult 14 zile de la notificarea de anulare (cumpărare). Perioada începe cu o zi din ziua livrării mărfurilor comandate. Pentru a se retrage din contract, consumatorul poate alege formularul de retragere atasat. Indiferent de forma de anulare, consumatorul trebuie sa furnizeze companiei o copie a facturii.

Bunurile primite trebuie returnate nedeteriorate, în forma lor originală și în ambalajul original.

Clientul primește aceeași metodă de plată ca și clientul, dacă clientul este de acord, suma plătită pentru bunurile comandate este returnată la TRR-ul clientului. Plățile efectuate vor fi rambursate cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea notificării de anulare. Pentru a asigura certitudinea, acuratețea și promptitudinea rambursării, precum și pentru a înregistra plățile, plata cumpărătorului în baza acordului prealabil se face prin virament în contul său de tranzacție. Entitatea poate reține plata până când primește bunurile returnate sau până când consumatorul trimite înapoi dovada că bunurile au fost returnate, oricare dintre acestea survine mai întâi.

Returnați bunurile returnate la GS Group d.o.o., Habatova 20, 1236 Trzin, Slovenia

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la ro@sweetbuy.top înainte de a returna articolul.

Cu excepția cazului în care părțile convin altfel, consumatorul nu se poate retrage din contract:

pentru produsele realizate conform instructiunilor exacte ale consumatorului si concepute in functie de nevoile sale personale;

pentru produsele care sunt perisabile sau expiră în termenul de expirare;

prestarea de servicii în care întreprinderea respectă în totalitate contractul și prestarea serviciului în baza consimțământului prealabil expres al consumatorului și cu acordul că acesta își pierde dreptul de retragere atunci când afacerea îl respectă pe deplin;

furnizarea de programe audio sau video și computer blocate, dacă consumatorul a deschis un lacăt de securitate după livrare;

livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru publicarea unor astfel de publicații;

in scopul protejarii produselor de sanatate sau din motive de igiena care nu se preteaza la returnare, daca consumatorul a deschis sigiliul dupa livrare;

livrarea de bunuri care, prin însăși natura lor, sunt indisolubil amestecate cu alte articole;

cazare pentru rezidență nepermanentă, transport de mărfuri, închiriere de vehicule, pregătire și livrare de alimente sau servicii de agrement, în care întreprinderea se obligă să își îndeplinească obligațiile la un moment determinat sau într-un termen specificat;

  1. furnizarea de conținut digital care este livrat pe un dispozitiv netangibil, dacă prestarea serviciului a fost inițiată în baza consimțământului prealabil expres al consumatorului, contribuind astfel la pierderea dreptului de retragere din contract.

Garanții și eroare reală

Eroarea respectă legea privind protecția consumatorilor, realistă:

dacă lucrul nu are caracteristicile necesare utilizării sau comercializării sale normale

dacă lucrul nu are proprietățile necesare, scopul specific pentru care consumatorul a făcut achiziția, dar vânzătorul a știut sau ar fi trebuit să cunoască

dacă produsul nu are proprietățile și virtuțile pe care le sunteți de acord sau le prescrieți în mod expres sau implicit

Dacă vânzătorul livrează un lucru care nu corespunde eșantionului sau modelului, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul afișat are doar scop informativ.

O greșeală de tipar, consumatorul a anunțat o greșeală vânzătorului și a fost descoperită în termen de 2 luni de la o greșeală.

Consumatorii pot solicita o alegere proprie: corectarea erorilor, rambursarea sumei plătite proporțional cu eroarea, înlocuirea bunurilor sau rambursarea sumei plătite.

In exercitarea drepturilor lor reglementate in prezentul titlu, comerciantul in aviz descrie exact eroarea si solicita vanzatorului sa verifice produsul. Dacă eroarea nu este contestată, comerciantul va îndeplini cererea consumatorului cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 8 zile. Cu toate acestea, în cazul în care există o dispută cu privire la culpă, comerciantul trebuie, în termen de 8 zile, să ia o decizie în scris către consumator.

Este mai bine să faceți schimb, rambursare, garanție, erori de scriere și servicii reglementate în mod expres de legea protecției consumatorilor.

Validați prin e-mail greșeala de scriere a bunurilor achiziționate prin e-mail: ro@sweetbuy.top.

Livrarea trebuie trimisă la: GS Group d.o.o., Habatova 20, 1236 Trzin.

Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la ro@sweetbuy.top înainte de a returna.

Asigurare pachet

Dacă alegeți să vă asigurați pachetul, ne puteți returna pachetul dacă articolele din interior sunt sparte sau deteriorate.
După trimiterea coletului, vom trimite imediat un produs nou și îl vom înlocui pe cel deteriorat.

Limitare a răspunderii

GS Group d.o.o. se străduiește să se asigure că datele publicate pe site-ul său sunt actualizate și corecte. Cu toate acestea, livrarea sau prețul se modifică atât de repede încât GS Group d.o.o. Uneori nu reușim să corectăm datele de pe site-uri web. În acest caz, GS Group d.o.o. a notificat clientul cu privire la modificări și i-a permis să anuleze contractul sau să înlocuiască articolul comandat.

Declinarea răspunderii

În cazul unor probleme tehnice, avem dreptul de a retrage contractele atribuite la top.sweetbuy.ro pe site-ul afectat de eroarea tehnică. În cazul anulării comenzii, vă vom anunța cât mai curând posibil și vom lua măsuri suplimentare pentru dvs.

Păstrarea textului contractual

Contractul de vânzare (adică primul mesaj electronic despre starea comenzii) este emis de GS Group d.o.o. și este disponibil pentru consumatori prin e-mail. Puteți consulta oricând Termenii și condițiile noastre pe site.

Plângeri, dispute

în caz de probleme, clientul poate notifica furnizorul de servicii prin e-mail la ro@sweetbuy.top. Reclamațiile pot fi depuse la ro@sweetbuy.top. Procedura de tratare a reclamațiilor este confidențială.

Pentru toate reclamațiile, GS Group d.o.o. prin e-mail sau telefon în cel mai scurt timp posibil și în cadrul obligațiilor legale, în funcție de tipul plângerii.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum

În conformitate cu standardele legale, nu recunoaștem contractori pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor. GS Group d.o.o., care furnizează magazinul online și magazinul de servicii top.sweetbuy.ro, publică pe site-ul său un link electronic către platforma pentru soluționarea online extrajudiciară a litigiilor de consum. Platforma este disponibilă consumatorilor la link-ul de aici.

Protecția datelor cu caracter personal

Ne angajăm să protejăm datele personale confidențiale și confidențialitatea utilizatorilor portalului de internet top.sweetbuy.ro.

Colectorul de date cu caracter personal este GS Group d.o.o., Habatova 20, 1236 Trzin, Slovenia.

Datele personale colectate sunt utilizate exclusiv de către Manageri pentru serviciile pe care le furnizează. Va face tot posibilul pentru a-i proteja de toate încălcările și abuzurile. Pentru a furniza servicii, operatorul colectează, gestionează, prelucrează și stochează datele utilizatorilor.

GS Group d.o.o. pe termen nelimitat următoarele informații ale membrilor înregistrați top.sweetbuy.ro.: nume, adresă de e-mail, număr de telefon de contact, o adresă principală și o adresă de expediere, țara, data și ora înregistrării, informații suplimentare furnizate de utilizator introduceți voluntar formularele într-un magazin online; alte informații pe care utilizatorul le adaugă voluntar la profilul său ulterior.

GS Group d.o.o. utilizați aceste date personale pentru a îndeplini comanda (trimiterea de material informativ, oferte, facturi), iar restul necesită comunicare cu utilizatorul.

În niciun caz datele utilizatorului nu pot fi date unor persoane neautorizate

Utilizatorul este responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal într-un mod care să asigure securitatea adresei de e-mail, a numelui de utilizator și a parolei, precum și a software-ului corespunzător (anti-virus) de protecție a computerului.

GS Group d.o.o. până la retragerea consimțământului persoanei. Anulare scrisă, contactați ro@sweetbuy.top.. în ciuda anulării dvs., datele companiei GS Group d.o.o.. au fost folosite pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale.

delivery

Livrare rapidă și sigură

Livrarea se face de obicei în termen de 2-4 zile lucrătoare, în funcție de data comenzii.

eu

Comerciant din UE

Suntem disponibili în 16 țări din UE.

badge

Satisfacție garantată 100%

Dacă nu sunteți mulțumit de produs, îl puteți returna în termen de 14 zile.